• 1400/09/05
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید تیم کارشناسی معاونت پرستاری وزارت بهداشت  از دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تیم کارشناسی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی و ارزیابی کلینیک‌ های پرستاری آموزش سلامت، سامانه جامع مدیریتی و نظارتی آموزش به بیمار و سامانه پرستار پیگیر کرونا و بیماری ‌های غیر واگیر و همچنین سامانه نظارتی مراکز مشاوره پرستاری، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور یافت.


به گزارش وبد ا، در این بازدید، نشستی با حضور تیم کارشناسی دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری معاونت پرستاری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر و کارشناسان دفتر پرستاری این دانشگاه برگزار و در خصوص موارد مذکور بحث و تبادل نظر شد.


بازدید از نحوه اجرای فرآیندهای پرستاری آموزش به بیمار در کلینیک‌ های پرستاری آموزش سلامت و پرستار پیگیر در بیمارستان‌ های امام رضا (ع) و دکتر شیخ و همچنین بازدید از بیمارستان علوی در خصوص نحوه اجرای سامانه نظارت و پایش خدمات پرستاری و گزارش پرستاری الکترونیک از برنامه های تیم اعزامی کارشناسی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود.


همچنین، جلسه ای با رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال دکتر شیخ و مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ارایه گزارش عملکرد کلینیک پرستاری آموزش سلامت و ارائه راهکارهایی جهت راه اندازی مرکز هاسپیس و مراقبت تسکینی در این بیمارستان توسط ریاست و سوپروایزر آموزش سلامت، تشکیل شد.


تیم کارشناسی وزارت بهداشت پس از بررسی و ارزیابی برنامه‌ های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طراحی و اجرای سامانه ‌ای جهت پیاده سازی طرح پرستار پیگیر در بیماران مبتلا به کووید، نارسایی مزمن قلب، نارسایی تنفسی، دیابت و بیماران دچار آسیب مغزی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طراحی و اجرای سامانه نظارت، پایش و ارزشیابی خدمات پرستاری ارایه شده در بیمارستان  و خارج بیمارستانی ( مانند مراکز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل)، راه اندازی کلینیک‌های پرستاری آموزش سلامت با هدف ارتقای خود مراقبتی در بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی تابعه دانشگاه و برداشتن گام‌های بسیار خوب در جهت الکترونیک سازی پرونده بیمار و جلب مشارکت پزشکان در این طرح را از نقاط قوت آن دانشگاه عنوان کرد.


در این بازدید دکتر نسرین مهرنوش، الهام الماسی، سمیه هداوند میرزایی و سوسن جمشیدی تیم کارشناسی وزارت بهداشت را تشکیل دادند.


74.jpg - 72.51 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130991
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم